بین مطالب وب سایت جستجو کنید

فقط اندروید+یه خورده کامپیوتر

     
boy fastfinger
14:11
شنبه 7 تير 1393

 

Rio 2 (2014) 720p/1080p/3D HSBS Bluray x264 Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

نسخه های کم حجم BDRip 720p-YIFY و BDRip 1080p-ShAaNiG اضافه شدند

نسخه ی سه بعدی BluRay 1080p 3D HSBS- YIFY به پست اضافه شد

 

Rio 2 cover دانلود انیمیشن ریو 2   Rio 2 2014

نام انیمیشن : Rio 2 – ریو ۲

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱۰۱ دقیقه

حجم : – مگابایت

کیفیت : Bluray 720p/Bluray 1080p/BDRip/3D HSBS

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه : بلو و جوئل ، دو طوطی هستند که همراه جوجه‌هایشان در ریو دو ژانیرو زندگی می‌کنند ، آن ها برای پیدا کردن دیگر اعضای گونه نادر خود راهی جنگل‌های آمازون می‌شوند . زندگی در محیط وحش برای بلو که اساسا موجودی دست و پا چلفتی است ، دشوار است . او از یک سو باید با پدرزن سختگیرش کنار بیاید و از سوی دیگر باید با یک رقیب عشقی رودررو شود …

 

:: موضوعات مرتبط: تصویری، انیمیشن، ،
boy fastfinger
14:10
شنبه 7 تير 1393

مسابقات موتور سواری بخش جی پی در کشور هلند در حال برگزاری است که برای شما علاقه مندان به این رشته ی ورزشی ، نسخه های کامل و با کیفیت این مسابقات را آماده ی دانلود کرده ایم . مسابقات جهانی رسمی موتور سیکلت در حجم های ۱۲۵ -۲۵۰ -۵۰۰ سی سی انجام میگیرد که به کلاس ۵۰۰ سی سی آن موتو جی پی میگویند. برخی از موتور سواران در این مسابقات مانند والنتینو روسی ایتالیایی و خورخه لورنزو اسپانیایی دستمزدی بیشتر از کریس رونالدو فوتبالیست می‌گیرند. برخی از این موتور ها مانند هوندا ان اس ار ۲۵۰ دو زمانه به ایران هم وارد شده اند ولی مسابقات حرفه ای این موتور ها در ایران وجود ندارد.

 

به همراه دانلود در دو کیفیت HDTV 720p/480p

 

Moto3 2014 Netherlands دانلود فیلم مسابقات موتور جی پی هلند Moto3 2014 Netherland

 

:: موضوعات مرتبط: تصویری، مسابقات ورزشی، ،
boy fastfinger
14:8
شنبه 7 تير 1393

نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

Sniper Elite III PC-FTS

Sniper Elite III PC-RELOADED added!

 

Sniper Elite III pc cover small دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC

:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر، اکشن، ،
boy fastfinger
14:8
شنبه 7 تير 1393

spongebob squarepants دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePants

نام انیمیشن : SpongeBob SquarePants – باب اسفنجی شلوار مکعبی

سال انتشار: ۱۹۹۹ – تا الان

مدت زمان: میانگین ۸ دقیقه

حجم : – مگابایت

کیفیت : ۴۸۰p DVDRip

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه : باب اسفنجی ! شخصیت اصلی و محبوب سریال SpongeBob SquarePants می باشد که از سال ۱۹۹۹ تا به هم اکنون از شبکه Nickelodeon در حال پخش است . ماجراهای هر قسمت مستقل از سایر قسمت‌ها بوده و در رساندن مفهوم خود از انواع امکانات دیداری از قبیل نماهای نزدیک اشیا و احساسات چهره، استفاده از تصاویر واقعی، امکانات صوتی مانند بهره‌وری از تکه‌های موسیقایی و عمدتاً گفتارهای طولانی استفاده می‌کند. کارگردانی این فیلم را استافن هلنبرگ بر عهده دارد…

:: موضوعات مرتبط: تصویری، انیمیشن، ،
boy fastfinger
14:6
شنبه 7 تير 1393

Avatar: The Legend of Korra Season 3: Change HDTVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت سوم به پست اضافه شد|

 

The legend of korra book 3 change cover دانلود فصل سوم انیمیشن آواتار افسانه ی کورا: تغییر The Legend of Korra Season 3: Change 2014

 

نام انیمیشن: Avatar: The Legend of Korra Season 3: Change 2014 – آواتار افسانه ی کورا – فصل سوم: تغییر

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۶۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زیرنویس فارسی: دارد، در حال آماده سازی…

خلاصه داستان: سرانجام فصل سوم انیمیشن محبوب و دوست داشتنی آواتار: افسانه ی کورا عرضه شد. داستان فصل سه -با نام تغییر- در راستای فصل های یک و دو و بازشدن دروازه ارواح توسط اوتار کورا است و ماجرا بیشتر درباره تحولات دنیا پس از مبارزه کورا با واتو و اونولاک است که باعث میشود ارواح و مردم معمولی همراه هم  زندگی کنند و ….

 

:: موضوعات مرتبط: تصویری، انیمیشن، ،
boy fastfinger
12:34
شنبه 7 تير 1393

Bike Race Pro by T. F. Games

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Bike Race Pro by T. F. Games یکی از بهترین بازی های دوچرخه سواری برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و با استفاده از قوانین فیزیک مراحل را به اتمام برسانید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و با آن ها رقابت نمایید . لازم به ذکر است که بیش از ۱۳ دوچرخه در این بازی وجود داشته که می توانید آن ها را انتخاب نمایید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن ۴ دوچرخه جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

:: موضوعات مرتبط: بازی، موتور سواری، اندروید2.2، اندروید2.3، اندروید4، اندروید4.1، اندروید4.2، ،
boy fastfinger
12:32
شنبه 7 تير 1393

Elun

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Elun – Icon Pack یک مجموعه آیکون زیبا با شکلی گرد است که دارای ظاهری تخت و مدرن می‌باشند. در این مجموعه تعدادی والپیپر زیبا نیز قرار داده شده که برای استفاده از آن‌ها به اینترنت نیاز دارید، زیرا به صورت ابری هستند. این کار برای کاهش حجم برنامه انجام گرفته است.

ویژگی‌ها:

بیش از ۲۰۸۰ آیکون اچ‌دی

۳۱ والپیپر اچ‌دی ابری

با قابلیت ماسک گذاری، همه آیکون‌هایی که در مجموعه نیستند با تم هماهنگ می‌شوند

پشتیبانی کامل از والپیپر زنده MUZEI

 

:: موضوعات مرتبط: گرافیک، آیکن، اندروید4، ،
boy fastfinger
15:28
پنج شنبه 5 تير 1393

Friendly-Fire

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

از ملت خود دفاع کنید و دشمنان خود را نابود کنید! یک ارتش قدرتمند بسازید، پایگاه‌های خود را مستحکم کنید و دنیا را تسخیر کنید! در بازی Friendly Fire! مأموریت شما به عنوان فرمانده این است که ارتشی نیرومند بسازید و تبدیل به یک ابرقدرت شوید. با استفاده از قابلیت‌های دفاعی از پایگاه خود در برابر دشمنان محافظت کنید.

ویژگی‌ها:

مکان‌های واقعی در دنیا

انواع سلاح‌های نخریبی: تانک، توپ و هواپیما

آیتم‌های قدرتی برای افزایش آسیب و امتیازهای ضربه

:: موضوعات مرتبط: بازی، استراتژیک، ،
boy fastfinger
15:27
پنج شنبه 5 تير 1393

 RC-Mini-Racing

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

RC Mini Racing یک بازی مسابقه ای برای دستگاه های اندرویدی بوده که بایستی ماشین خود را از راه دور کنترل نمایید . تنها با نوک انگشت خود ماشین را کنترل نموده و مراحل را تکمیل کنید . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده جذاب می باشند . تمام توانایی های خود را به کار برده و ماشین را به خط پایان برسانید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن آهنگ های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

:: موضوعات مرتبط: اتوموبیل رانی، ،
boy fastfinger
15:26
پنج شنبه 5 تير 1393

Whoowasit

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Whoowasit? یک بازی کودکانه است که از یک بازی تخته‌ای به همین نام الهام گرفته شده و در واقع نسخه‌ای دیجیتالی از آن بازی می‌باشد. حالا این ماجراجویی تاکتیکی لذت‌بخش که پراست از اسرار و جادوهای مختلف، به اندروید آمده است. قلعه پادشاه در خطر است! جادوگر شیطانی نیز در حوالی قلمرو پادشاهی دیده شده است، تنها حلقه جادویی پادشاه است که می‌تواند از قلعه محافظت کند، اما ناپدید شده است. آیا می‌توانید دزد را پیدا کنید؟

ویژگی‌ها:

بازی با حداکثر ۴ نفر به طور همزمان بر روی یک دستگاه

کار تیمی، تاکتیک‌ها و نتیجه‌گیری قوی لازمه موفقیت در این بازی هستند

دارای آموزش در شروع بازی

:: موضوعات مرتبط: آنلاین/چند نفره، ،
boy fastfinger
15:9
پنج شنبه 5 تير 1393

gold_htc_one_1_1

ایتنا – این روزها انواع گوشی‌های هوشمند با قابلیت‌های مختلف، ظاهر متفاوت و قیمت‌های گوناگون به دست کاربران می‌رسند و البته شانس در اختیار داشتن یک دستگاه گوشی هوشمند با بدنه‌ای از جنس طلا برای غالب کاربران جهانی تقریبا صفر است.

به گزارش ایتنا، با این وجود شرکت HTC بر اساس برنامه‌ای که در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر ترتیب داده است می‌تواند این شانس را برای شما افزایش دهد و این امکان را به‌وجود آورد تا شما هم یک دستگاه گوشی هوشمند HTC One با بدنه‌ای از جنس طلای ۲۴ عیار داشته باشید.

شعبه شرکت HTC در بریتانیا به صورت رسمی اعلام کرد تعداد محدودی از گوشی هوشمند HTC One با بدنه‌ای از جنس طلای ۲۴ عیار تولید شده است که می‌تواند در اختیار عموم کاربران قرار گیرد.

کاربرانی که قصد دارند یکی از این گوشی‌ها را در اختیار بگیرند باید صفحه رسمی HTC UK یا شعبه HTC در بریتانیا را در شبکه اجتماعی توئیتر دنبال کنند و مطلبی که در آن منتشر شده است را روی صفحه شخصی خود بگذارند.

پس از این اتفاق نام کاربر در سیستم ویژه HTC ثبت می‌شود و یک قرعه‌کشی ویژه صورت می‌گیرد تا به صورت اتفاقی برخی نام‌ها بیرون بیایند و بتوانند این جایزه بزرگ را دریافت کنند.البته شرکت HTC اعلام کرده است که مدت این اتفاق و قرعه‌کشی یاد شده تا تاریخ ۲۹ ژوئن ادامه دارد و کاربران می‌توانند در آن شرکت کنند.

شرکت HTC پیش‌بینی کرده است که با عرضه رایگان این گوشی هوشمند پیشرفته و البته گران‌قیمت، تمایل کاربران برای خرید این محصول را افزایش می‌دهد.

:: موضوعات مرتبط: اخبار داغ و جدید، ،
boy fastfinger
15:9
پنج شنبه 5 تير 1393

Capture769

گویا آی تی - امروز برند چینی هواوی رسما اعلام کرد که موفق شده است در بازه زمانی تقریبی یک ماهه، تا به حال مرز فروش یک میلیون نسخه از اسمارت فون Ascend P7 را بشکاند! یکی از برجسته ترین ویژگی های این پرچمدار چینی، ضخامت آن است.Ascend P7 هواوی، بدنه ای فلزی دارد و تنها ۶.۵ میلی متر ضخامت دارد.این اسمارت فون بدون شک جزو اسمارت فون های باریک موجود در بازار تلقی می شود.این پرچم دار چینی مجهز به نمایش گری ۵ اینچی با کیفیت تصویر ۱۰۸۰ پیکسل می باشد.دوربین اصلی این اسمارت فون که در کاور پشتی جا خوش کرده است، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است.وجود یک دوربین قدرت مند ۸ مگاپیکسلی در جلو این اسمارت فون آن هم با وجود حالت “panorama selfie” بی شک بیانگر این نکته است که هواوی در Ascend P7 خود گوشه چشمی هم به جذب مخاطبانی که علاقه مند به عکاسی از خودشان (یا همان عکس برداری خود سلفی) هستند داشته است.از دیگر مشخصات فنی این اسمارت فون باریک، وجود حافظه رَم دو گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی داخلی و پروسسور چهار هسته ای (پردازنده) اختصاصی هواوی، Kirin 910T با فرکانس کاری ۱.۸GHz می باشد.این پرچمدار چینی از سیستم عامل محبوب اندروید ۴.۴ (کیت کت) بهره می برد.نکته جالبی که در این بین به چشم می خورد آن است که، تا به این مدت Ascend P7 هواوی در تمامی بازارهای جهانی عرضه نشده و شاید بتوان احتمال داد که با عرضه گسترده این پرچمدار چینی، شاهد فروش هرچه بیشتر آن باشیم.آن طور که از شواهد امر پیداست، هواوی به دنبال رسیدن به آمار فروش ۱۰ میلیون نسخه از Ascend P7 در بازه زمانی یک ساله است.در پایان بد نیست اشاره ای داشته باشیم به آمار فروش نسل قبلی این پرچمدار، یعنی Ascend P6 که در سال ۲۰۱۳ میلادی توانست به رکورد فروش چهار میلیون نسخه در یک سال دست پیدا کند.

Capture768

:: موضوعات مرتبط: اخبار داغ و جدید، ،
boy fastfinger
15:9
پنج شنبه 5 تير 1393

Capture762

گویا آی تی – گویا تغییر و تحول روی جدیدترین پرچمدار سامسونگی، یعنی اسمارت فون Galaxy S5 تمامی ندارد! چرا که این برند کره ای در تازه ترین اقدام خود مدل جدیدی از Galaxy S5 را با نام تجاری  Galaxy S5 Sport معرفی نموده است.

این اسمارت فون نوظهور، حاصل طراحی و هم فکری اسپرینت و سامسونگ می باشد.البته ظاهر Galaxy s5 sport با پرچمدار اصلی سامسونگ کمی تفاوت دارد! مثلا اگر به تصاویر منتشر شده از Galaxy s5 sport نگاه کنید، سه دکمه ناوبری فیزیکی را در جلو اسمارت فون نظاره خواهید کرد.البته همان الگوی نقطه ای کاور پشتی Galaxy s5 در Galaxy s5 sport نیز به چشم می خورد و ظاهرا سامسونگ تمایلی به کنار گذاشتن این الگو در Galaxy s5 sport هم نداشته است.

 

Capture756

بد نیست بدانید که این اسمارت فون نوظهور توانسته است گواهینامه IP67 را نیز کسب نماید.این جمله بدین معناست که، Galaxy S5 Sport همانند Galaxy S5 در برابر آب و گردوغبار محفوظ خواهند ماند.خبرهای پیرامون این اسمارت فون نوظهور حکایت از آن دارد که Galaxy S5 Sport، با اخذ مجوز لازمه، به صورت رایگان به مدت یک سال از سرویس MapMyFitness MVP استفاده می نماید.بدون شک یکی از ویژگی های Galaxy S5، توجه ویژه آن به سلامت انسان است.گفتنی است که Galaxy S5 Sport، نیز همین رویه را پیش گرفته است و با اخذ و پرداخت حق اشتراک شش ماهه Fit Live Hub، توانسته است یک اکانت انحصاری در Spotify خریداری نماید.اما شاید این سوال در ذهن شما نقش ببند که سخت افزار به کار رفته در Galaxy S5 Sport در قیاس با Galaxy S5 چه تفاوت هایی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید اذعان کنیم که سخت افزار به کار رفته در Galaxy S5 Sport مشابه همان سخت افزار به کار رفته در Galaxy S5 می باشد.از مشخصات فنی Galaxy S5 Sport، باید به وجود پروسسور (پردازنده) اسنپدرگون ۸۰۱ با فرکانس کاری ۲.۵ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه رَم، نمایش گر ۵.۱ اینچی با کیفیت فول اچ دی، سنسور حس گر اثر انگشت و ضربان قلب و باتری ۲,۸۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره داشت.در پایان شایان ذکر است که Galaxy S5 Sport قرار است در دو رنگ آبی و قرمز از تاریخ بیست و پنجم ماه جولای میلادی رسما کار فروشش را آغاز نماید و خریداران Galaxy S5 Sport می توانند از تخفیفی ۵۰ درصدی جهت خرید Gear Fit سامسونگ بهره مند شوند.

:: موضوعات مرتبط: اخبار داغ و جدید، ،
boy fastfinger
15:8
پنج شنبه 5 تير 1393

8ad5f949260df3e8a57eb933b1fdd7bb_XL

خبر فارسی – گوشی‌های هوشمند دستگاه‌های شگفت‌انگیزی هستند که زندگی افراد را تسهیل کرده‌اند. با این گوشی‌ها می‌توان کارهای فوق‌العاده‌ای انجام داد که بسیاری از افراد درباره آنها نمی‌دانند.
مطمئنا می‌دانید که می‌توانید با گوشی‌های هوشمند بازی کنید، موسیقی و فیلم تماشا کنید یا در وب مرورگری کنید اما در این گزارش به مواردی می‌پردازیم که شاید بسیاری از کاربران ندانند که گوشی هوشمندشان چه قابلیت‌هایی دارد.
آیا می‌دانید که با گوشی می‌توان اتومبیل‌ را روشن کرد؟!
گوشی‌های هوشمند علاوه بر روشن کردن اتومبیل، می‌توانند درهای خودرو را قفل یا باز کرده و می‌توانید از گوشی موبایل‌تان همانند یک دستگاه کنترل از راه دور استفاده کنید.
بر این اساس تعدادی برنامه نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند ارایه شده که امکان کنترل اتومبیل را فراهم می‌کند.
Viper Smartstart یکی از برنامه‌های محبوبی است که این امکان را برای گوشی‌های هوشمند فراهم کرده است.
آیا می‌دانید با گوشی می‌توان اطلاعات آهنگ‌ها را درآورد؟!
گوشی‌های موبایل با وجود نرم‌افزارهایی که برای آنها ارایه شده، به یک کلکسیون موسیقی شخصی تبدیل شده‌اند.
گاهی اتفاق می‌افتد که رادیو را ناخودآگاه روشن می‌کنیم اما آهنگی پخش می‌کند که دلخواه‌‌تان نیست. اما تعدادی برنامه‌های موبایلی ارایه شده که قادر است تشخیص دهد که شما بیشتر چه آهنگ‌هایی گوش می‌کنید و به چه موسیقی علاقه دارید.
از این نوع برنامه‌ها می‌توان Shazam یا SoundHound را نام برد که قادر به تشخیص آهنگ‌های مورد علاقه شماست و گوشی را به یک کلکسیون موسیقی مورد دلخواه تبدیل کند.
آیا می‌دانید که گوشی هوشمند یک ابزار اندازه‌گیری است؟
گوشی هوشمند شما ممکن است در لیست ابزارها قرار نگیرد، اما از این دستگاه بیش از آنچه که فکر می‌کنید می‌توانید بهره ببرید.
گاهی به سرعت لازم است که سطحی را اندازه گیری کنید اما ابزاری در دسترس‌تان نیست که بتوان با آن این کار را انجام داد. اما گوشی‌های هوشمند دستگاه‌هایی هستند که می‌توان از آنها به عنوان یک ابزار برای اندازه‌گیری استفاده کرد.
فقط کافی است که نرم‌افزارهای خاصی روی دستگاه نصب شود تا بتوان به سرعت اجسام و سطوح مختلف را اندازه‌گیری کرد.
آیا می‌دانید گوشی هوشمند سرعت سنج است؟
واقعا شگفت انگیز است که بتوان با دانلود نرم‌افزاری مثل Speed Gun روی گوشی‌های هوشمند بتوان یک جسم خاص را تشخیص داده و سرعت آن را اندازه‌گیری کرد. مثلا دوستان‌تان ادعا می‌کنند که با سرعت خاصی قادر به دویدن هستند، به این ترتیب شما می‌توانید با اندازه‌‌گیری سرعتش هنگام دویدن ادعایش را ثابت یا آن را نقض کنید.
آیا می‌دانید با گوشی می‌توان خرید ارزان داشت؟
نرم‌افزارهایی همچون ShopSavvy و Amazinger Compare Prices وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند بارکدی را از یک محصول خاص اسکن کرده و سپس هنگام خرید بتوانید لیستی از محصولی که مد نظرتان است را یافته و کمترین قیمت را به شما پیشنهاد دهد.
بنابراین لازم نیست که برای هر محصولی که می‌خواهید خریداری کنید، بهای زیادی بپردازید

:: موضوعات مرتبط: اخبار داغ و جدید، ،
boy fastfinger
15:7
پنج شنبه 5 تير 1393

033bcd3b8cb0e16e752f5af3f8860897_XL

زومیت - کروم‌کست دانگل کوچکی است که با اتصال به تلویزیون از طریق HDMI یا USB، تصویری که روی نمایشگر گوشی و تبلت وجود دارد را در صفحه‌نمایش بزرگ تلویزیون، نمایش می‌دهد. گوگل بالاخره کروم‌کست و اندروید را پیوند داده و حالا به راحتی می‌توان گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی را روی تلویزیون‌های بزرگ مشاهده کرد. جزئیات این خبر را در ادامه بخوانید.دیدن فیلم روی صفحه‌نمایش ۵ یا نهایتاً ۶ اینچی یک گوشی، چندان دلچسب نیست و قطعاً کروم‌کست با انتقال تصویر از گوشی به تلویزیون، مفید واقع می‌شود.

گوگل در نشست Google I/O با نمایش دمویی از انتقال تصویر نرم‌افزار Google Earth و حتی نرم‌افزار فیلم‌برداری اندروید، این خبر خوش را به کاربران اندروید داده که از این پس می‌توانند از کروم‌کست استفاده کنند. تا پیش از این ارتباط بین کروم‌کست و ابزارهای دیگر تنها از طریق مرورگر کروم بود.

راه جدیدی برای ارتباط بی‌سیم بین گوشی و تلویزیون در اندروید پیش رویمان قرار گرفته است ولی این تمام ماجرا نیست. امکان سفارشی کردن تصاویر حالت بی‌کار هم وجود دارد. مثلاً می‌توان تصاویر ذخیره شده در آلبوم‌های گوگل پلاس را جایگزین تصاویر پیش‌فرض کرد. حتی می‌توان تصاویر مربوط به نواحی جغرافیایی خاص را انتخاب کرد. تصاویر ژئوگرافیکی که گوگل انتخاب کرده، همگی کیفیت بالایی دارند و از تابستان امسال در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

ویژگی جالب توجه دیگری که در مورد کروم‌کست مطرح شده این است که حتی اگر شما و دوستانتان به یک شبکه‌ی Wi-Fi متصل نباشید هم می‌توانید تصاویر را روی دانگل متصل به تلویزیون دیگری منتقل کنید. به کلمه‌ی عبور هم نیازی نیست چرا که این بار با توجه به موقعیت مکانی و وارد کردن پین کدی که روی صفحه نمایش داده شده، مراحل اتصال تکمیل می‌شود.

:: موضوعات مرتبط: اخبار داغ و جدید، ،
boy fastfinger
13:6
پنج شنبه 5 تير 1393

Hard-Lines

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در این بازی مهارتی و رفلکس‌های سریع سعی کنید حواستان به همه باشد و از برخوردها جلوگیری کنید تا بتوانید میلیون‌ها امتیاز کسب کنید. در بازی Hard Lines قهرمان لیونل را هدایت کنید تا همه خط‌ها را نابود کند، برای بقا مبارزه کنید و مواظب باشید تصادف نکنید. این بازی یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازیهایی است که تا به حال انجام داده‌اید که شخصیت اصلی آن یک خط درخشان زرد است!

ویژگی‌ها:

طنزهای خنده‌دار

۶ حالت بازی دوست داشتنی

ارزش بازی چندباره

:: موضوعات مرتبط: بازی، فانتزی، اندروید2.3، ،
boy fastfinger
13:5
پنج شنبه 5 تير 1393

Letters-from-Nowhere

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نامه‌های اسرارآمیز و یک ناپدید شدن ناگهانی شما را در بازی اشیای پنهان Letters from Nowhere سرگرم خواهد کرد. وقتی آدری از ناپدید شدن همسرش خبردار می‌شود، سعی می‌کند امیدش را زنده نگه دارد، اما نامه‌های اسرارآمیزی به در خانه‌اش می‌آید…

ویژگی‌ها:

۱۱ اپیزود بسیار جذاب

۴۸ مکان مختلف اسرارآمیز

۱۱ بازی کوچک معمایی

بیش از ۱۰۰۰ اشیاء متنوع برای پیدا کردن

۲ حالت نامحدود و پازل

:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، پازل، ،
boy fastfinger
13:2
پنج شنبه 5 تير 1393

Glass-Widgets-ICS

پیش نیاز: اندروید ۳٫۱ و بالاتر

Glass Widgets ICS یک مجموعه ویجت شیشه‌ای و شفاف برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که شامل ویجت‌های ساعت، تقویم، خبر و یک ویجت که سه ویجت قبلی را یک‌جا دارد، می‌باشد. ویجت ساعت می‌تواند به صورت خودکار مکان شما را شناسایی کرده و طبق آن ساعت را نمایش دهد و می‌توانید همزمان بیش از یک ویجت از ساعت‌های مکان‌های مختلف را بر روی صفحه قرار دهید. در ویجت تقویم می‌توانید وقایع بعدی در تقویم خود را مشاهده کنید. ویجت خبر نیز قابلیت نمایش خوراک‌های RSS و Atom را دارد.

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، ،
boy fastfinger
12:59
پنج شنبه 5 تير 1393

Ultimate-Combat-Fighting

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

خودتان را برای یک مبارزه چالشی آماده کنید ! تمام تلاش خود را به کار برده و به یک استاد کمربند سیاه تبدیل شوید . شخصیت مورد نظر خود را توسعه دهید و امتیازات بی شماری را از آن خود نمایید . توضیحات  فوق مربوط به بازی Ultimate Combat Fighting می باشند . برای اجرا تنها کافی است مبارز را انتخاب نموده و سپس مسابقه را آغاز نمایید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی و با کیفیت می باشد .

ویژگی های اصلی:

وجود شخصیت های باور نکردنی

وجود تاکتیک های حرفه ای

گرافیک خیلی خوب بازی

ضرب و شتم مخالفان

:: موضوعات مرتبط: بازی، رزمی، ،
boy fastfinger
12:56
پنج شنبه 5 تير 1393

Cobalt-Icon-Pack

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

مجموعه Cobalt Icon Pack  شامل ۱۰۰۰ آیکان منحصر به فرد و زیبا بوده که می توانید آن ها را در صفحه نمایش گوشی خود قرار دهید . این مجموعه علاوه بر آیکان ها از چندین تصویر زمینه نیز پشتیبانی می نماید . و در نهایت لازم به ذکر است که این آیکان ها به صورت کامل با لانچرهای Apex  ، ADW  ، Nova  ، Go  ، Holo  و Action  سازگاری دارند . 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن آیکان های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد مجموعه

:: موضوعات مرتبط: گرافیک، آیکن، ،
boy fastfinger
12:54
پنج شنبه 5 تير 1393

 Alien-Jungle-3D-Live-Wallpaper

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا به دنبال وال پیپرهای سه بعدی هستید ؟ اگر این طور است  ما Alien Jungle 3D Live Wallpaper را به شما پیشنهاد می کنیم . با استفاده از این وال پیپر جنگل تخیلی و پرماجرا را به گوشی اندرویدی خود بیاورید . آبشارها را مشاهده نموده و از تماشای آن ها نهایت لذت را ببرید . لازم به ذکر است که این مجموعه فوق العاده کم مصرف بوده و می توانید با خیال راحت آن را بر روی گوشی خود نصب نمایید .

ویژگی های صلی:

مشاهده آبشارها و طبیعت شگفت انگیز

به کار رفتن تصاویر سه بعدی

مصرف فوق العاده کم باطری

:: موضوعات مرتبط: گرافیک، وال پیپر، ،